SEMBANG WAYANG: Hotel Transylvania 2

hotel

Setelah kedatangan Johnny sebelum ini. Hotel Transylvania kini menerima kunjungan manusia dan juga raksasa sebagai pengunjung hotelnya. Dracula sudah mempunyai seorang cucu, Dennis yang separuh manusia dan separuh puntianak. Dia mula risau cucunya akan menjadi manusia biasa dan mula melakukan pelbagai cara untuk menzahirkan jiwa puntianak pada diri cucunya dengan bantuan Frank, Murray, Wayne dan Griffin.

Tajuk: Hotel Transylvania 2

Edaran: Sony Pictures

Genre: Animasi 3D, Komedi, Kekeluargaan

Pengarah: Genndy Tartakovsky

Bahasa: English

Tayangan Malaysia: 24 September 2015

Tempoh: 90 minit

Pelakon: Adam Sandler, Andy Samberg, Selena Gomez, Kevin James, Fran Drescher, Steve Buscemi

Sembang:

Aku terhibur dengan filem kedua ni, sama macam filem pertama dulu. Hmm.. Menghiburkan, tapi tahap suam-suam sahaja. Nak kata mungkin aku ni dah tua, tapi aku tak dengar jugak budak-budak ketawa. Ada komedi yang dipaparkan agak ‘dewasa’ yang adakala buat aku je yang tergelak, tapi yang lain macam tak faham. Ada juga part orang gelak, tapi aku macam miss “eh, laaa.. kelakar ke tu?” Haha.. Macam tu la kan. Jalan cerita memang straightforward mungkin sebab untuk kanak-kanak. Hampir tiada klimaks cerita. Aku hanya terhibur, dan bakal lupa.

Oh, at the end, baru perasan ada nama Adam Sandler. Adakah sebab itu… hambar…. hmmm..

POPKON:

popkonX3

Ini SEMBANG aku saja. Kalau korang ada yang lagi best, sila tinggalkan diruangan komen!

keyword: Hotel Transylvania 2 review, Hotel Transylvania 2 movie review, Hotel Transylvania 2, movie, sembang wayang, movie review, Hotel Transylvania 2 2015

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s